|
|
感冒with朱古力...是美好的結局嗎!?  |
分類: ##category## |
這兩星期...發生好多事
上星期二要中史測驗
午息落操場温書
之後隔日派返份卷...Yes! 17.5分(滿分20分)
又有加許
再之後的Sciense堂
又派默書的卷
再歡呼! 100分啊!Yeah...Yeah...Yeah...(←過度興奮中)
加埋有21張嘉許
YO爆!
星期三早上
病咗...成日都好累
之後伏在桌上sleep...
突然 miss鄭 叫咗我出去,話有野同我講
嚇死我......
跟住佢第一句就話:我知你同某人有D誤會......
我就知咩事
Miss鄭問我點解
我就好冷靜話:因為之前貪好玩,又唔管人feeling,就不停串佢......
之後佢又話:咁你有MO在網上...(省略中..........)
跟住我就話可能我用詞有D令人誤會
Miss鄭就問我依家有咩做法
我就話:既然發生了的事就讓它過去吧,望就望時間沖淡一切
星期四
因病咗所以食咩野都冇味......
吃Lunch後在課室吹笛
之後某人坐在我前面
我以為冇咩野
跟住佢拿住罐朱古力,問我:你食唔食朱古力呀?
於是我好驚訝,就話:你同我講野呀?
佢話:唔喺同你講同邊個講呀
跟住我就慢動作拿起一粒朱古力黎食
真可笑,竟然是一個我以為永遠是敵人的同班同學請我食朱古力
我終於知道
我沒有重蹈覆徹
我還有朋友
在此
我祝大家有美好的明天
|
| 本文出街時間:2009-11-06 08:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-11-06 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|