|
|
睇黎我要學下冷靜先得喇  |
分類: ##category## |
話說今天是本人最期待的家政堂
原來是煮俺列
本次是我首次下廚
於是就好緊張煮得好唔好食
給果,製成品都算ok吧
午膳的時間
我就將D俺列(← 一部分)拿比阿媽食
之後發生左D事......
所以就好冷酷地坐返埋位
一粒聲都冇出過
一路好快食晒
期間
李梓汶對住我講:食咁快因住哽死你呀
我知佢好心才這樣講
但我聽唔入耳
一食完就伏在桌上
在此同阿妹,蕉仔say sorry
今日我沒有嬲你吔,你吔唔洗太自責,好對唔住
睇黎我要學下冷靜先得喇
|
| 本文出街時間:2009-11-11 11:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|