每日都on99咁過..唉....真係好想有個女朋友陪在身邊..
誰是真正陪我下半生的人..快d出現啦..哩半年黎..未開心過..
今日成日都冇乜野做..落街食野..跟住去左探契媽..佢唔舒服..上到去..之後佢都冇乜野..哈=]勁野..我e好佢..
跟住唔知點解突然又諗起佢..唉..她都已經不愛我..為何我還在想她..當初是你選擇我..為何最後放棄的又是你..
說了分手回憶也跟著流逝嗎!?唉....超唔開心..跟住陪到契媽8點..走左...返屋企
今日唔知做左d咩..整係知道失去了你..不知道如果起返身..
有冇人可以同我講..你幾時先會返黎我身邊!?
第3天了..傷痛仍留在心裡..最近見返好多之前女朋友..令我想起以前d野..令我更加傷心..
為什麼我總在傷心的時候..要在人面前扮到很堅強..嗚嗚嗚嗚嗚.........................
今天你已經決定離開我的世界了..但你記得嗎..會對我不離不棄..依家為什麼又要拋棄我!?
不管以後你屬於誰你都要係最幸福既劉翠霞吧..
你說過的永遠..留在昨天..就當它是我最美的紀念