
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 2007-10-13 |
分類: 未分類 |
今日攰死人!!
一早返左學校補英文...
then完左就走人啦!!落左去搓波!!
之後miss 黎左..打多一陣就走人啦!!
去左lunch...之後就出發去左大埔啦!!
去到我先換3...@_@好野..哈哈!!
點知走個陣...有一班女仔走黎問我邊間@_@
佢問左幾次我聽唔到..之後聽到佢地問...當場o左咀!!
打算應佢地啦..佢地又唔鬼show我@_@
咩人咁勁呀...問我邊間!!!我好驚@_@""
出到去..熱下身咁啦...then就開波啦!!!
今日都打得幾ok呀!!哈哈我地個個都勁..
係亞包弱d囉...哈哈!!抽筋喎....@_@"
嚇死人...好彩我地有meiting姐...補上..
第2局lose 0:8呀...救命..都唔知咩事..
好彩我地追返!!!9:17都有得追..勁啦!!
贏得好少!!25:23...嚇死!!!要打第3局我地唔會win嫁啦!!
因為我都抽筋...-_-"不過冇亞包咁嚴重姐...
再打耐d我地就唔夠人要give up嫁啦...ha!
第一場算係咁...打得幾ok!!!不過都係唔夠腕囉!!
得閒練下啦...我又唔係好識打牆!!!我係冇腕既人!!
完左...當然happy啦...大家都咁勁咁努力..haha!
then講左幾句就走人啦!!換3go!!!去搵野做!!
返左上水!!去左m記..hea左好耐!!好耐!!
之後吹水又吹水!!!係咁吹!!!吹死人!!
6:00幾走人啦!!!哇哈哈!go home...攰死..
返到home...dinner...一陣要打牌呀...期待呢!!
thz今日黎睇我地既人呀!!!真係好thz!
大家都百忙抽空既...ha!太好啦..
雖然今日打得唔係話好好..不過都比左個交待大家了!!呵呵!!
下次係11:25呀好似...到時又要加油啦!ha!
|
|
|
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 593 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|