
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 2007-08-28 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身...比人熄左冷氣!!
癲嫁!!!9:00就熄...洗唔洗呀!!@_@
咁就去mama房到訓啦..佢同爸爸都唔係到@_@
我都估到咩事嫁啦....-0-!!咁唔理啦..再訓..
去到10:00...勁熱囉!!痴線嫁...天呀!!
咁就去左弟弟房到訓啦..仲開緊冷氣!!-.-
咁鬼偏心呀..熄我冷氣唔熄佢既....
訓多一陣...babamama返啦...開家庭會議啦..
唔忌發生的..都發生了...
雖然未必係一件好事...不過算了吧!!
做得咁辛苦...做到咁激氣...咁做黎做咩!!
冇左佢我地又唔會死既...好勁咩...
咁講左好耐啦...咁就真係起身啦..
食左野..hea左一陣!!就出去打波啦..
搵左亞包先!!!同佢吹左一陣水咁啦...
唉~我地2個都咁黑嫁啦......真係慘!!
真係要相依為命下囉!!!冇計嫁啦....>_<"
then去到打波啦...一開始就真係冇咩mood!又曬..
之後2打2就好好玩啦...哈哈哈!!v.good!
可以發洩下d不悶!!!好野...打到好攰...6:45走人!!
同亞包,文仔一齊走!!!想搭巴士的..
去到bus stop佢o岩o岩走..@@頂!!
唯有行返轉頭去小巴站囉...要佢地2個陪我啦...haha!
返到去...baba打黎話有日蝕...佢唔講我都forget囉@v@
個月亮真係好靚呀...係home樓下坐住睇左一陣!!
不過夜晚一個人睇住個天空!!分外空虛的...唉!!
then返home啦...dinner...打日記..一陣打機..
之後要溫下書先得...因為我一定要努力的!!
應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜出人意外的平安,必在基督耶穌裡,保守你們的心懷意念。
上帝的每個安排都是美意的。
|
|
|
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 593 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|