你豈不曾知道麼、你豈不曾聽見麼、
永在的神耶和華、創造地極的主、
並不疲乏、也不困倦,他的智慧無法測度。
疲乏的、他賜能力、軟弱的、他加力量。
就是少年人也要疲乏困倦、強壯的也必全然跌倒。
但那等候耶和華的、必從新得力、
他們必如鷹展翅上騰、他們奔跑卻不困倦、行走卻不疲乏。
Have you no knowledge of it? has it not come to your ears?
The eternal God, the Lord, the Maker of the ends of the earth,
is never feeble or tired; there is no searching out of his wisdom.
He gives power to the feeble, increasing the strength of him who has no force.
Even the young men will become feeble and tired,
and the best of them will come to the end of his strength;
But those who are waiting for the Lord will have new strength;
they will get wings like eagles: running, they will not be tired,
and walking, they will have no weariness.  (Isaiah 40:28-31)


2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


2007-08-28 分類: 未分類

今日好早起左身...比人熄左冷氣!!
癲嫁!!!9:00就熄...洗唔洗呀!!@_@
咁就去mama房到訓啦..佢同爸爸都唔係到@_@
我都估到咩事嫁啦....-0-!!咁唔理啦..再訓..
去到10:00...勁熱囉!!痴線嫁...天呀!!
咁就去左弟弟房到訓啦..仲開緊冷氣!!-.-
咁鬼偏心呀..熄我冷氣唔熄佢既....
訓多一陣...babamama返啦...開家庭會議啦..
唔忌發生的..都發生了...
雖然未必係一件好事...不過算了吧!!
做得咁辛苦...做到咁激氣...咁做黎做咩!!
冇左佢我地又唔會死既...好勁咩...
咁講左好耐啦...咁就真係起身啦..
食左野..hea左一陣!!就出去打波啦..
搵左亞包先!!!同佢吹左一陣水咁啦...
唉~我地2個都咁黑嫁啦......真係慘!!
真係要相依為命下囉!!!冇計嫁啦....>_<"
then去到打波啦...一開始就真係冇咩mood!又曬..
之後2打2就好好玩啦...哈哈哈!!v.good!
可以發洩下d不悶!!!好野...打到好攰...6:45走人!!
同亞包,文仔一齊走!!!想搭巴士的..
去到bus stop佢o岩o岩走..@@頂!!
唯有行返轉頭去小巴站囉...要佢地2個陪我啦...haha!
返到去...baba打黎話有日蝕...佢唔講我都forget囉@v@
個月亮真係好靚呀...係home樓下坐住睇左一陣!!
不過夜晚一個人睇住個天空!!分外空虛的...唉!!
then返home啦...dinner...打日記..一陣打機..
之後要溫下書先得...因為我一定要努力的!!

應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜出人意外的平安,必在基督耶穌裡,保守你們的心懷意念。

上帝的每個安排都是美意的。

發表時間:2007-08-28 09:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


sokaka
暱稱: Cassiopeia_soka
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (593)
心靈神會! (1)
未分類 (592)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單