
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
| 旅行!!!! |
分類: 未分類 |
今日日記咁長~卻打左2次~短左好多…plz kill me!!!
今日一早返左學校啦!!見到亞lee..上去搵miss~
then就打左一陣波就集隊啦!!!頂~都未見過d咁既人嫁~
咁傻仔就唔好學人保護女朋友啦..又唔係唔知自己女朋友係d弱者..
被一個波碌過黎掂到少少就好似就快死咁….去死啦…打
係到英雄救美~真係好想用粗口鬧你…大我一年大晒牙..暈你tim牙..
大我一年就想兇我…未夠班牙你…話左個波係碌過黎的又唔信..大我牙..
你見到個波飛過黎咩?…唔係就唔好出聲…大聲又夾兇…
話比老師知你地拍拖..到時一齊死牙….都唔知點解呢d人會有拖拍..
天牙….你個死人頭….你憑咩串我牙…兇我..=.=收皮!!
見到你個樣都想打….碌大隻眼望住我有鬼用..唔好以為用個勢兇到我牙..
頂~真係好想打7你!!!!成日見到你都好唔順眼~連hide都憎牙..shit!!
我地一去到就bbq先啦..d野好難食牙….天牙…晒$$牙..食完野就食糖水…
之後就玩game啦..好好玩~下次同男女排玩~呵呵…then take photo~..
影左100張咁濟….影到冇電!!!影完就執野走人啦….走前影左班相…
hea左一日..咩都冇做過….返到學校…見到朱吉吉..同佢take photo!!!
我地仲特登叫左亞敏影相!!!因為冇影過!!!!呵呵呵~影完吹左一陣水..
去到canteen…亞敏請我飲忌廉…奇怪的人….then我請佢飲多多啦….呵呵~
then打波…加埋德軒同亞雞~佢地都ok勁~好有趣好好玩…but氣氛緊張!!
打完就走人with polly 聰聰啦…佢地中4好似好好玩咁…佢地就好啦@@...
排隊個陣就去左7仔…買野飲~請埋聰聰….我真係好人啦…呵呵~
then搭車走人啦…吹下水….返到home..散左…亞軒打黎….
佢問我去唔去迪迪尼..唔洗$$ !!!聰聰都有問過..我好想去的!!!好想!!
不過冇$$..車$$都要100啦…天牙…><我冇牙…又唔知mama比唔比…
咁就冇得去啦!!!but mama返到黎..我同佢講話去迪迪尼唔洗$$..
佢話你想去ma??想去就去啦….!! 佢竟然比我去…but我冇$$...咁就唔去啦!!
加上都中5..有好多書未溫~~聽日去library溫書吧!!!算啦…大把機會!!!
亞糖今日生日打邊爐~but baba唔like我早返…我又冇$$...so冇得去..
算啦…慳返吧!!!baba同mama竟然讚我乖牙….哈哈~都好過冇…
聽日去library牙..中5就要有中5要努力的自覺!!!
冇$$真係好慘!!!冇得去迪迪尼..冇得打邊爐…好痛苦牙….
好想同friends去迪迪尼呢!!
你地去到記得影扮唐老鴨的公仔比我睇牙…好得意!!!仲有米奇牙…
要今日d相既記得問我拎!!!!
病左啦....最衰個天...冇啦啦凍左咁多...明明著多左3都病....黑人憎~
|
|
|
« | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | ... | 593 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|