跟住我問佢...佢話 5 B 既 人..我廢是問佢全名..我叫佢講號數..跟住佢講23號..
我又唔知23號係邊個..跟住我問譚思23號係邊個...佢就係電話到講比我聽..23號係x x x [ 男 仔 ]
嘩!!! 男 仔 佢 都 搞其實我覺得24號都有小小.......
我返左黎啦!!!係大陸好好玩呀。﹏。我有好多好多利是呀唔知出年會唔會咁多利是呢??
頭先呀我問高曾佢中意邊個跟住佢唔答我 , 我係咁問佢 , 佢答我啦~~就係..................
明天話比你知
早上 , 表妹打電話黎 , 問我地返唔返大陸 , 我就話明天先~~哈哈 , 明天返大陸啦幾開心....又
可以拿利是~~~
死啦 , 佢好小上跑同msn呀 , 我好驚佢唔知出左咩是呀 點 算 ~ 之前佢星期六.日都有上
嫁...但係現家冇啦~~ 點算點算
留下言啦^^
晚上 , 呀哥佢關左我d oline game 佢真係衰~~怪到我冇得玩~跟住佢好似嬲左我咁~我冇嬲
佢都算啦~佢反以嬲我...勁搞笑囉~__~ 留下言啦^^