今日都算係我最遲起身既1日la~
差唔多1點半先醒~
起身玩下icq..msn咁~
咁就差唔天黑la~
唉~又要游水~
無驚無險又走得人la~
好開心呀~今晚去個fd到訓~
但聽日要早起身~慘慘
個fd跳d舞超正~
跳到1點幾就左 la~
The end
期望可給我 學會了法術就能像愛神
今日超正~上4堂~兩堂英文重係玩tim
放左之後成班人去左唱k~但我同肥峰冇去
佢地唱完k之後~大約7點到就去左打波
去到打左1陣又係到同人嘈
e牌超黑lo~兩個星期5都同人嘈
之後最尾都冇事
食完飯就過左[小]康打~打到12點幾就散左la
返到屋企沖完涼涼已經死c咁la...ZZZZZzzZZzzz
為著能令你一笑 那怕變得渺小 望著你眼睛心會跳
今日同平時一樣起身洗面刷牙咁...
但今日境然超快攪店曬~
唉~今日又要早會~估唔到重要拜個個前任校長~
好慘呀~頭3堂都冇冷氣~超熱lo
終於捱到放學la~
成班衰人又去左建生食野~我又冇$$~
唯有自己1個返屋企~
肚仔餓就食左D cheese-cake~正
夜晚個餐又要自己攪店
食完就洗白白~睇陣電視都差唔多要 la
盼望你此刻可以 成為這日記的主角