Tell me that you love me, tell me that you care
Tell me that you need me, and I'll be there
Yes, I'm in love, so in love
I'm in love with you
somanting199
暱稱: ♥s0 man ting:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
☻29.01.09☻
♥28.01.09♥
連續四天:D
♥23-1-2009♥
☻20-1-2009☻
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 1046
今日人氣: 0
累積人氣: 10787


☻08-1-2009☻ 分類: 未分類

願我不當你是你 讓我數到四十四
我不吸氣 不呼氣 而仍舊為你喘氣
願我不再掛念你 但我偏更掛念你
也許掙扎太淒美 別幻想 越幻想 想得更美

早上同馬蹄食吉家-v-傾傾計^v^就喜歡這樣:)
I.S:又玩電-33-好無聊-_____-||同s0凱隻秋y0*v*
eng:肥鴨無番呢^____^明明係10:05開始上堂`
個牙sir成10:35先上黎代堂`聽魚講鬼故*v*
10:45落堂`又轉人代-v-11:05先有人上黎囉!!
11:15又話落堂小息=_____=|||無奈吧-33-
maths:同et悶到訓著-3-堅係勁悶*3*重要打孖-3-shit!!`
lunch:日日如是-vv-同s0凱係女廁食-3-哈哈^_____^

地:落左圖書館y0!!做工作紙-3-譚靜睇書睇到入哂神-0-
chinese:作文-v-作到好有文采咁*v*快過cream銘300倍ka^__^
班主任:汁書包-3-去左廁所拎掃把掃地-000-呵呵!!!
放學落2樓塭李siR`叫我捉安同monkey落1樓-v-
落到`做工作紙-3-同安企係106出面做-vvv-monkey偷走.\/.
4:15同s0凱走=]去ABC hea`傾傾計*v*5:00送佢搭車:)
同班3吾識7既人玩-0-好低能-_____-||佢上左車`我就回家了^v^

p,s:相薄更新了:)

發表時間:2009-01-08 09:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 somanting199 的日誌)


Yin951231 於 2009-01-09 07:52 PM 發表:
commenT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pk556 於 2009-01-09 05:43 PM 發表:
路過*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUXK_YAN 於 2009-01-09 05:03 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetness22 於 2009-01-08 11:28 PM 發表:
cm`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mimivivian 於 2009-01-08 11:06 PM 發表:
c0mmet=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿軒 於 2009-01-08 11:01 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuethei 於 2009-01-08 09:56 PM 發表:
手歌好正牙^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`素婷]] 於 2009-01-08 09:49 PM 發表:
0,0系廁所食lunch甘激動a_a!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keitale 於 2009-01-08 09:41 PM 發表:
C0MMENT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siucrazyshan 於 2009-01-08 09:25 PM 發表:
Pass by
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]