今日佢講左句野令到我好開心丫
3月5日,今日早上我都覺得好唔夠時間ga...因為我今日朝早好早已經起左身,因為
我帶付con帶左成晚咁訓教,訓訓下醒左,但係又要迫住自己訓,因為怕朝早11點去
體驗果陣時唔得....所以要迫住自己訓,訓到10點半我就立即去搞店所有野去黑沙
衛生中心度驗查....當時我好想快d,因為想同佢一齊去食飯,結果我都估唔到咁快
搞店,之后我就好開心咁去搵佢,食飯果陣都冇咩野,只係好似傻瓜組合咁,兩個傻傻
更更...哈,唸返起都几搞笑ga~~~~食完飯果陣我車佢去買野,同佢一齊左兩個月多,
差唔多毎日都車佢返學,毎日我車佢果陣佢都差唔多攬住我,到左e加,佢攪我果陣
都唔會覺得厭,真係好想佢毎日都咁攬住我,毎日佢攬我ge時后我都好舒服,好開
心.....毎次都咁新鮮^.^
佢今日講左一句令我好開心,佢攬住我ge時后,同我講,如果佢有咩唔岩,叫我直接
同佢講,指出來...雖然呢一句係你地心目中可能唔重要,但係對我來講,我的確係好
開心,點解?呢一句話,對任性ge女仔來講,係好難講出口ga....就算講左做唔到都唔
緊要,因為講出來果陣都係需要好大ge勇氣,唔知佢知唔知呢?佢講左呢一句我係
好開心ga,但係我冇表露出比佢睇,無論點都好,我會以我能力去令你改變,至少你
為我已經改緊你ge皮氣,到左e家,我一直都冇忘記你對我所付出過ge野...........
今日可能太早打e個日記,但係我相信,e件事係我今日最開心ge事....
愛你不是為了收穫,默默地付出我也覺得值得........
一生人有多少愛情?我願付出所有,讓你永遠留在我身邊,因為,你是我的唯一....
Do you know?
|