今日都几可憐下.....
今日一大早,我就好早起身,因為要開工,飛車丫飛車丫~終於到目的地,拍返個靚位先~又要凍凍凍.........好凍丫...去左comebuy買杯野飲~
哈,好中2食奶茶丫~~~正~~一邊飲一邊好開心咁行去準備開工....點知-_-間公司冇問bo-_-係咪我太早呢.....結果我就周圍走...當行街lor~
好內冇自己行街la,因為仲訓到成只豬咁~哈
我唸佢一定流緊口水la~~~~~keke,攬住只bb熊~~~只野係我買比佢攬住訓ga^^ hehe.....
到左11點左右,我先有得開工-_-老婆1點左右要返大6同屋企人食飯,同左佢細老吹左兩句佢地就出發la-_-結果我就要好比心機咁發牛豆
開工-_-悶到我丫成只j咁-_-放工la~~~~~~~~之后我就去買con~再買多杯奶茶lu~~~中午我都唔知自己做過d咩.....傻更更咁過左lu~~~~
到左夜晚我就去跑步,,,e個先係重點-_-
跑左水塘3個之后我抽根丫......嗚....又脫水...雲雲地-_-結果我訓左一陣.....我個fd先叫我車佢返屋企........你估下果一陣几內?成4點几-_-
我12點左右去.....
1點左右跑完.........只死熊貓又係....跑跑下跑左去左水立花度賭錢-_-激死我......要等佢仴丫><火都來埋...又要落雨....咳痴咳痴......
嗚...凍丫....各位e加一定訓得好淋....由其係我老婆豬...哈,老婆丫,小心流晒d口水出來丫-_-比我見到你醜八怪個樣la^_^
希望你發個好夢la,小心凍親,給多張被丫你^^
|