MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

森の若い気分日記
心情日記
some5201314
暱稱: 走音小王子
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你會明白嗎?
愛...真的很不簡單......
為何我們毎 天都會在吵...
毎 次看到她哭我的心.....
愛得平淡才算是真正的...
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 81
今日人氣: 1
累積人氣: 1045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


跑步跑到抽根....加脫水-_- 忿怒 分類: 未分類

今日都几可憐下.....

今日一大早,我就好早起身,因為要開工,飛車丫飛車丫~終於到目的地,拍返個靚位先~又要凍凍凍.........好凍丫...去左comebuy買杯野飲~

哈,好中2食奶茶丫~~~正~~一邊飲一邊好開心咁行去準備開工....點知-_-間公司冇問bo-_-係咪我太早呢.....結果我就周圍走...當行街lor~

好內冇自己行街la,因為仲訓到成只豬咁~哈

我唸佢一定流緊口水la~~~~~keke,攬住只bb熊~~~只野係我買比佢攬住訓ga^^ hehe.....

到左11點左右,我先有得開工-_-老婆1點左右要返大6同屋企人食飯,同左佢細老吹左兩句佢地就出發la-_-結果我就要好比心機咁發牛豆

開工-_-悶到我丫成只j咁-_-放工la~~~~~~~~之后我就去買con~再買多杯奶茶lu~~~中午我都唔知自己做過d咩.....傻更更咁過左lu~~~~

到左夜晚我就去跑步,,,e個先係重點-_-

跑左水塘3個之后我抽根丫......嗚....又脫水...雲雲地-_-結果我訓左一陣.....我個fd先叫我車佢返屋企........你估下果一陣几內?成4點几-_-

我12點左右去.....

1點左右跑完.........只死熊貓又係....跑跑下跑左去左水立花度賭錢-_-激死我......要等佢仴丫><火都來埋...又要落雨....咳痴咳痴......

嗚...凍丫....各位e加一定訓得好淋....由其係我老婆豬...哈,老婆丫,小心流晒d口水出來丫-_-比我見到你醜八怪個樣la^_^

希望你發個好夢la,小心凍親,給多張被丫你^^






訪客留言 (返回 some5201314 的日誌)


bu00123000 於 2010-03-08 10:35 PM 發表:
哈哈,,你打到真好笑..所謂ge流口水,,
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WENGYI_2 於 2010-03-08 03:17 PM 發表:
~.~cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



some5201314 於 2010-03-08 03:04 PM 發表:
hehe,咁丫...當我醜la~~~唔比老婆醜~因為老婆好靚ga^^唔醜唔醜~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nonaever 於 2010-03-08 12:47 PM 發表:
5知係你醜定我醜..-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Stephanie_13 於 2010-03-08 12:17 PM 發表:
- 無言-3-'
haha..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]