| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
考試考試再考試...  |
分類: 未分類 |
今天過了很平凡的一天,
考試考試再考試…
今天考了中史和Eng。
中史溫了很久,
好辛苦。
不過好多都冇考,
有考果D又冇温wor...
浪費我D心機。
英文冇乜點溫,
不過都幾好,
今次英文真係易過上次好多。
星期一要考IS + Bio ,
好慘…
都唔明點解中一要學中三D野。
|
|
|
我中史炒硬/_\ BABY我地一齊加油 一齊升中二:)
|
網主回覆
My Darling,Don't be so sad...我地一齊努力啦! Posted at 2010-01-18 12:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
55,同病相憐。你好似勤力咗好多= = 加油啦,GT 嘅同胞,有我支持你呀!
|
網主回覆
好好好多谢你支持我呀!我係勤力咗好多,不过都懒左好多!  Posted at 2010-01-15 02:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|