今日派試卷啦~XDXD
科學:80分~好過上次小小
數學選擇題:17/25=.=好差
數學長答:85分
英文oral:39/40
GE:85
中文長答:53.5最差
中文oral:24/25
佛學:85分
--------------------------------
一到科學/視藝科係最唔鍾意的兩科,
因為我上呢兩堂係冇一堂上得到的
成班白痴係咁嘈嘈嘈..........
到左今日的尾二堂轉週會,
勁嘈!!!
叫左好多聲:唔好嘈呀!!!!!!
只係識靜一,兩秒!!
煩到死!!!
我好想轉校/轉班!
|