尋日去左九龍富豪東方酒店飲,
我8點幾去到,之後九點就開始,
其實今次去都係為左食野,入面有個好大既結婚蛋糕,
睇落去真係好好食,不過冇得食喎,真係可惜,
其實係個度真係好悶,因為我係個度都冇咩人識既,
一直食食食到11點左右就走左,
D野都唔錯既,唯一唔可以食蛋糕係一個缺憾........
飲個時仲派左D筷子,都幾靚嫁~!!!
另外~~~~終於買左hunter小說第二集~~~
今日既早餐!!!