今日去完青松觀
本身係去玩 ge
但係有d又吾去玩
咁就冇去到lu
唉.......
去完青松觀
番左屋企
好悶lo
冇咩野打
聽日去睇戲丫
同wingwing,,katherine同紫紫去睇
呵呵 ~~
今日好驚呀
派卷啦
派左中文,, maths同 eng作文
中文56.5(70)
maths 91(160) ← .......
eng作文1:12(15)
eng作文2:18(25)
other未派唷
好驚驚驚
吾知eng點呢 ?!
please cm ~ ^^
今日係星期 3呀
去左玩呀
好 high呀
想 post d pic出黎
但係...... 算啦
我地玩左好耐
玩到 6:00呀 ~~
聽日派卷啦
好驚 maths吾合格呀
反[[儀]] eng
吾係咁驚 lo
呵呵
希望 maths合格啦啦啦 !!