今日係六中運動日...
有lkkc.lskc.cytc.tpyc.yyc.wssc
好簡..哈XD
我地lkkc好勁丫...^^
成日都law第一...yeah~!
胡兆熾..超黑人憎..*
佢地第3..都叫到好大聲..
我地都不甘示弱..^^
攪到個喉嚨好痛...><"
好好睇呀..d比賽...
呀喬佢..跑1500..
明明都係第二...
但前面..追上...
變左第三..= =
好慘丫...
我地仲見到佢喊tim~..:(
穎彤..law左接力..好叻..~!
個個..lkkc都好叻呀...
我地係lee場比賽知道.
左好多野...哈..~
天日又比人鬧lu~..^^
|