今日好忙,
朝頭早就差D唔記得做地理同IS功課,原來地理功課唔駛交,激死我!!!
下午就無所事事,差唔多上堂先練笛,放學就俾miss鐘慧娟捉左去畫個D爛鬼圖,結果俾佢搞到五點先放我走,搞到連樂器比賽都去唔到,又俾miss鐘慧娟日鵝夜鵝,好煩!
夜晚就食左芒果糯米滋,好好味!