[♥]!`第一次blog!.)*'
今日,係我正blog既大日子!(咁講好似白痴左小小,不過都係算啦~!) 唉~~我今日test中史呀,都冇咩信心...今日又派左英文個test paper...唉...唔合格呀><! 點算呀...咁落去會留班嫁!我唔要呀!!!><"!!我一定要+油呀!
今日,係我正blog既大日子!(咁講好似白痴左小小,不過都係算啦~!)
唉~~我今日test中史呀,都冇咩信心...今日又派左英文個test paper...唉...唔合格呀><!
點算呀...咁落去會留班嫁!我唔要呀!!!><"!!我一定要+油呀!
2006-11-10 08:01 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]