係星期日過日我終於決定左要放棄你啦,.,.
但係要放棄你一定要好長時間,.,.
先可以真正放低你,.,.....
尼幾日我係見到你就好唔知點既感覺,.,.
但係反到屋企又想睇你有冇上線,.,. >3<"
唉,..!!我真係可以放低你,.,.咩!!
同岳飛一齊,.,.?! 唔好玩啦,.,.
咁講係好衰,.,.,.但係又點,.,.真係唔得牙,.,.!!
但係我真係唔知點好牙,.. 放棄你,.,.我做得到咩?!
我知你以經仲2左人,.,. 但係我冇介意到牙,..
我見到你msn個名 ..* °CHUN°×°是我怕你淚流〥還是我說不出口∼°〃
我就直刻改左 '.+[▋其實清楚這過程 .,' 我知無謂去纏住你.+?/|"* SHAN!|°°
[|' 願意放生你“||\\* 無謂強迫你*//||”明白放過你 ""是"" 放過自己這個道理 '|]
唉,.,.!!咁講左出黎又點牙,...我可以放低你咩,..!!
我諗一生一世都好難放低你,.,.,. ,到大個可能得既,.,.
但係以家尼,.,.得唔得牙,.,.有冇人可以答下我牙,.!? = =" 我好辛苦牙!! |