2007 年 1 月 24 日 星期三
今日我好似失常..濆左兩次水....
又攞左書><"///
哈..今日有好多空堂呀...我就係咁估妮既iq題..
比劉話我仲笨過佢=.=''''''
唉..要等多3個月佢同婷先開估比我聽...