今日h.e."車"錯野....又要車過><"
午餐,,,我可以同yip一齊食野啦^^
我講yip係我既...so lai話yip係佢既..
no呀!!yip永遠都係我既!!!!yip都話我係yip既~~哈!!
eng.課,,我聽唔明miss講咩...我只係就咁問下姐...
又唔係問lau...佢又好嚴肅咁話我...嬲爆佢!!
不過之後佢又好好人咁答我問題..我有d無奈...............
放學之後,,,我又要去做art,,又練朗誦...又練排球////
不過好似冇練朗誦~~><"
聽日一定要好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|