2006 年 8 月 14 日 星期一
好耐冇打日記啦.......
今日,,我走練波..........
呀sir叫我幫佢搬野..................
我就用錯既方法搬野,,,呀sir就話我傻豬><"哈哈
我果時好似冇咩反應呀.....唔知做緊咩...好呆呀><
之後我地練習比賽...
呀sir話我打得幾好~^^~