最近返學都比較無聊添 '' 
今日LUnch '' 比之前2E的其中一個男仔點一點我膊頭 ''
aR暖呢個大話王就可以因為咁作左一個極其荒謬的故事 ''
咩早會見到就一見鐘情 '' 咩個男仔坐佢隔離同佢講的 ''
我自己好清楚我自己aR '' 唔會好似佢咁自戀 '' 人地望下佢都以為人地鐘意佢 ''
佢仲天真的以為我會毫無保留的相信佢的說話 '' 傻KAI '' 
你以為我今日第一日識你咩 '' HAHA ''
陪佢去圖書館 '' 衰人拋棄左我 '' 搞到我自己返課室做功課 ''
返到來 '' 又話我唔理佢掛住去偷情 '' LOw B ''
放學之後 '' 原本想住同MAMA去教協 ''
However '' 去到樓下 '' MAMA個FD打比佢話睇緊樓 ''
之後佢又拋棄埋我 '' 比低錢我自己一個去買野 '' =]
買左必需品之後 '' 就開始買零食 '' KAKA ''

好想食 '' 但係又唔捨得買、又驚肥 '' =[

之後的戰利品 '' 自己一個冇咩心機買 '' 悶到我傻左 '' =[
尋日Day B上中史堂 '' 食彩虹糖 '' 忽然間掛住李泳瑤 ''
我記得之前一齊坐個時 '' 佢鐘意食紫色 '' 我鐘意食綠色 '' =]
好希望可以再有一齊坐的機會 ''
最近壞習慣出現的頻率多左 '' 幾時多左咁多壞習慣呢 '' 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我知道自己係一個點的人 ''
我覺得我想野好全面、好為人著想 ''
但係成日都因為想得太多 ''
所以有好多想做的野都唔敢去做 ''
令到有D人會覺得我好似好被動咁 ''
我都知道自己係一個慢熱的人 ''
當好多唔識的人係周圍 ''
我唔會去主動同佢地去講野、玩 ''
反而自己一個人係度唔知點算好 ''
唯有等人主動搵我 ''
我唔係一個好勇敢的人 ''
就連係全班面前講野都會覺得好緊張 ''
講真的 '' 我都覺得自己係一個被動的人 '' =]
決定了 '' 要大大維修一下我的QOOza '' =]
|