今朝返學 '' 比肥CHan 捉我頭髮 '' 超麻煩 ''
夾來夾去佢都唔收貨 '' 仲要我小息去搵佢 '' 火滾 ''
肚痛 '' 肚左成堂 '' 好辛苦 '' 唉 ''
小息去到207又比肥CHan話我 '' Prefect 都做唔好D規矩 ''
話我個頭過分 '' 大把人個頭都過分過我多多聲 ''
唔去鬧佢地反而捉住我來鬧 '' 唔知佢今日咩事 '' 發燒 ''
放學之後就直接返左屋企 '' aR暖病左 冇人陪我HEA
好悶aR '' MAMA要去細佬學校個F.1 NIght '' 8點幾先返 ''
好彩MAMA整左我最鐘意食GE炒年糕比我食 '' =]
一邊睇Project Runway '' 一邊食 '' 食左成個鐘 '' 超級勁飽 ''

尋晚太無聊 '' 又玩 「染髮」 '' HAHA '' 揚生應該知道咩事 '' =]
我真係想知如果我唔講有冇人會信我真係染左 '' =]

始終我都係覺得黑色頭髮最襯我 '' =]
唔好怪我無聊 '' 我今日冇咩特別野發生 '' 但係又想打Qooza ........
原來周周 aNd 揚生比我更有心 '' 起碼佢地訂左生日蛋糕 ''
我慘了 '' 咩都冇買 '' 唔知聽日盧嘉嘉會點對我 '' HAHA '' =]
|