今日 '' PAPA放假 '' 下午同佢去買相機 ''
新相機超級好用 '' 愛死佢了 '' KAKA '' =]
又唔係好貴 '' ^^ 始終用開CANNON '' 慣左 ''
試機都玩左成個鐘 '' 咩都影一餐 ''

今天的傑作 '' =] 好有FeeL
就係呢部 '' 我GE最愛 '' =]
等到細佬放學返來 '' 全家去左太古GE JUsco ''

蔥油餅 '' 好好食 '' =] 我地今日GE下午茶 '' 暫時GE收穫 '' 唔係好多 ''
成架幔魚 '' 好正aR '' =] 我要食 '' 

最後PAPA 、MAMA屈服左LA '' =] 左 '' 弟弟GE收穫 '' 右 '' 我GE收穫 '' =]

細佬個得戚樣 '' ^^ PAPA都同我地玩埋一份 '' =]

迅速成為左我地GE晚餐 '' 味道一流 '' 超級好味 '' =] 最愛幔魚了 ''
好快樂GE FAmily DAy '' 大部分開支由PAPA負責 '' HAHA ''
要好好利用部新相機先得 '' =] 等住我影GE靚相 ''
|