![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 13 日 星期三 好大雨.... 今日起身就打比老婆叫老婆起身^^ 提老婆豬帶傘仔=,=出面好大風... 落到樓下差d比風吹走/.\等馬新果時好凍>< 又大雨...又濕哂...同老婆send信息...hehe 上堂又同老婆send信息喇.... lunch去鴻運...跟住老婆打黎叫我同佢同家勇同番薯一齊食 好開心...今日係第一次同老婆仔食lunch.... 又有第一次lu=0=hehe^0^" 食【m字】....我個咀咀又好痛..... 好痛好痛好痛.....好似勁牙痛咁/.\ 鳴鳴鳴......老婆豬我好痛呀..... 放學又冇同老婆一齊....老婆..我好掛住你呀.... 你有冇掛住我架....?你成日唔打比我/.\ 又話食完飯打比我....到我食完飯你都仲未打比我>< 你係咪唔想打比我....唔想聽到我把聲丫...? 打個電話真係咁難咩....?唉...出去玩唔係問題丫..... 成日都唔打比人.....又唔知你做緊d咩架.... 打比你又好似好多野做咁....成日好快收線... 我唔打比你你又唔打比我.... 可能我痴左線呀...... 鳴..../.\ 唉岩岩食完飯......9點2喇....老婆你幾時先會諗起我?? 頭先我打比你係8點8左右..... 打一打比我都好丫................................... >"< 刊登時間︰2006-09-13 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||