我今日有D心不在焉,
我...我...都唔知,
我只知道今日的我變得好人左,
我知道你一定問Why,
今日,
我等 wing 姐 放學 等左一個鐘,
但我心裹 1D 都無生氣過,
相信已經證明了我同 wing姐 友誼又進了一步。
今日,
wing姐 問我今年我鍾意邊條仔,
我當然話無啦!
無錯,金文泰係無靚仔,
但都有D都幾好,
都可以帶出街,
今年我雖然唔會鍾意人,
但有一個我覺得ok啦,
有少,少,少,少,少,少,少好感,
而且我同 某人 都幾熟,
唔同 翠姐(閻逸翠) 個種---只有自己識人,人唔識自己,
我係唔同 翠姐 個種,
最後一句,我只係對某人有少,少,少,少,少,少,少好感!
注意:某人唔係行社
|