天才慧之日記...*
最近努力變天才...*。*
sowingwai
暱稱: 慧﹏”慧。
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
最後上課天
....
2007-02-19
2007-02-15
- -
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 30
今日人氣: 1
累積人氣: 930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


yayaya∼ 驚訝 分類: 未分類

ya∼今日係星期2呀 聽日又放假嚕∼

今日放學之後 就係10人11足呀 不過都係比賽左2隊 好似話係魔術貼o既問題 要押後到星期4喎∼

跟住我住場都係度望釗釗 真係好有型呀∼><”

 

日記打完  掰掰∼ ^.^/

 

p.s:好耐冇見到佢啦 今日再見番 佢型左好多 仲染埋個頭先∼∼^^



2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天


又落雨.. 不安 分類: 未分類

今日又係落雨=.=+...

做咩我成日都會被人話我冒簽...我明明係個乖細路又點會咁壞壞去冒簽呀∼!最..最多係冒簽體溫紙姐∼

哇塞..今日上西史我眼訓到暈 呀 唔知點解一上佢堂就特別眼訓架喎 =.=+

好辛苦咁過左一堂...中文 數學 luch 英文 我地英文個時 係咁玩猜謎語...青蛙係咁叫我 =.=嘈鬼住我地玩 佢幾衰呀∼! /\/\

地理 係咁抄抄抄 答案∼ than 放學 要留堂

後面個兩個粉皮係咁講野 差點搞到我同小虫要遲走 好在我地都可以準時走 如果唔係!? 我實打死個兩條友∼ 嘿嘿

than番屋企.....係咁多∼bye

 

p.s:啦啦啦啦...無野講 打機去∼



2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


笑死 開心 分類: 未分類

今日唔知做咩 無啦啦講海馬

跟住就研究 海馬究竟係媽媽生定係爸爸生

我講係媽媽 melo話係爸爸...你話~海馬有咩理由係爸爸生架!?

係媽媽生完就放落爸爸個袋度架嘛~

跟住放左學落去問阿sir 答案係媽媽生~ 哇哈哈哈~

 



2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


咳咳咳... 驚訝 分類: 未分類

今日係一路落雨o既星期3...最最最憎落雨..

今朝早返學個陣買左個包...番到學校食啦..食落有dd怪..好似幾日前o既包咁..

第1堂:中史..幾好幾好..第3堂:英文..睇碟--我愛碧喊 幾好笑..

than西史:要搵人出去做野..做得差d果行就要抄書..我地個2行抄硬架啦= =+ 佢都麻q煩o既

咁鬼鐘意叫人抄書o既?

than luch 去小成記食....雲吞 正!but 雲吞得好少河粉就好多

食完番去..唔知邊個整左隻唔知咩野o既野黎玩..好核突...個隻豬好似將隻野放左落melo隻鞋到= =+

than 數學..個死人何美華..人地抄書關你屁事..教你o既書啦..煩住哂..有野搞笑..就係阿何問咩咩公式果陣..melo 居然答佢畢氏定理= =..都唔拉間o既..

電腦...冇咩野發生.....跟住就放學......放學番屋企啦..行到學校對面..有人無端端嗌:靚女∼∼

than melo就望過去 哈哈哈 笑死我 >0< ..佢話以為係阿蕭嗌喎 平時阿蕭都係咁叫...

 

p.s:係度做個調查--- 你地認為蘇慧慧講野粗唔粗魯呀∼? /\。/\

 



2006 年 4 月 25 日  星期二   陰天


哇哈哈哈... 愉快 分類: 未分類

今日係星期2...我終於死上黎打日記啦....哈

琴日去左拎眼鏡...今朝一番學 阿心又話人地o既屎屎唔好睇... >.<”

頭個2堂就係西∼∼∼∼∼史∼∼∼∼∼∼∼ oh my god....我發覺波仔嗌親都會有6號架喎..哈..又係小便..笑死我

than小息 戴左副眼鏡俾阿琰see..佢個樣勁無奈.../\/\

than中文...無聊....數學..see漫畫就過左..

luch..去7仔食...見到釗釗....so good∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

than 番去學校...見到her媽...佢整到隻腳..咁我咪做好人 送佢番去囉...又有lifg搭..than拉左mabel去圖書館”借書”.....哈哈哈哈...唔錯唔錯 d書幾好睇...

than 英文...又做paper...超簡單...-.-做黎都浪費墨水...

than 地理...落去上....聽歌仔訓覺...唔錯...but訓訓下..撞到個頭...3點個陣睇tv...睇完又訓左一陣...than 放學.....

see u next week∼bye

 

p.s:呢2日都see到佢...我同佢幾有緣呀 哈