今日係一路落雨o既星期3...最最最憎落雨..
今朝早返學個陣買左個包...番到學校食啦..食落有dd怪..好似幾日前o既包咁..
第1堂:中史..幾好幾好..第3堂:英文..睇碟--我愛碧喊 幾好笑..
than西史:要搵人出去做野..做得差d果行就要抄書..我地個2行抄硬架啦= =+ 佢都麻q煩o既
咁鬼鐘意叫人抄書o既?
than luch 去小成記食....雲吞 正!but 雲吞得好少河粉就好多
食完番去..唔知邊個整左隻唔知咩野o既野黎玩..好核突...個隻豬好似將隻野放左落melo隻鞋到= =+
than 數學..個死人何美華..人地抄書關你屁事..教你o既書啦..煩住哂..有野搞笑..就係阿何問咩咩公式果陣..melo 居然答佢畢氏定理= =..都唔拉間o既..
電腦...冇咩野發生.....跟住就放學......放學番屋企啦..行到學校對面..有人無端端嗌:靚女∼∼
than melo就望過去 哈哈哈 笑死我 >0< ..佢話以為係阿蕭嗌喎 平時阿蕭都係咁叫...
p.s:係度做個調查--- 你地認為蘇慧慧講野粗唔粗魯呀∼? /\。/\
|