四月一日 星期四
唉.........
聽日就係我生日喇
但係點解我已經唔係咁期待
唉.......
因為呢幾日發生左好多唔開心既事
我一直都係諗住明天會更好
可惜已經無可能
我既明天已經無可能再好..................
我E+真係好叉懀你囉
未撚見過D人好似你咁撚賤囉
脾氣又臭又小器又口臭
做人做到你咁真係好野囉
係人見到你都憎啦
一D自知之明都無
你食塵啦
一D口德都無
因住生仔無屎忽.........XD
成世無人鍾意...........XD
你E+幼稚園未畢業呀??
定係有智障呀??
你D行為話我知你既智商低於5歲囉
無論是為什么都好
首先最錯我的態度
懊悔昨日那么嘈
其實我 都很小器
對不起 只因常常在你附近
便拿著你出氣
原來朋友仔感情再天真
亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人
也記住學會不要緊
原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨
若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人
再次握握手 只想你以后
有眼淚 放心流
冷淡令人很難受
無論日后路怎么走
彼此老友角色似舊
以后在動氣關頭
回望著這場爭吵想想 也很醜
|