1起身..就做番d h.w啦..xd
返到去..個個都係度搵報紙做剪報..大家都好忙..*
2堂Art..miss今日勁似巫婆呀..變得好奸..yo">﹏<
成班都比佢笑死呢..之後..係度畫畫...
Bio..做下d實驗..用顯微鏡睇血既細胞..
1睇..超級核凸../.\好似1條條蟲蟲咁..
Geog..抄notes....Chin..愉快的渡過..
Lunch..又同tb跑..嘻..
Maths..狂抄d數.....+oil.."
2堂Eng..wewe嘩嘩的渡過...放學**
聯課..換衫..打波..玩3鬥3..
打左陣..休息下先..之後..同瑩瑩玩21分..
跟住..我地1齊玩數字球..*>v<
之後..同tb行大中....
曾經動過心叫做遊戲?!…
|