`●LOVE HURTS LOVE SCARS.. ''°*
●O●O●O●O●O●O●O●O●O●
可惜殘忍【時間】..
總要把【諾言】..一點點【摧毀】*`
●O●O●O●O●O●O●O●O●O●
soyan711
暱稱: |l'`*欣欣.●
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
..
..
..
..
文章分類
全部 (233)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
abc
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 29
今日人氣: 28
累積人氣: 7791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天


.. 分類: 未分類

1起身..
望下個鐘..8:20?!>"<..fuck..凸..
8:33..返到去..之後..考試..
考埋中文oral..就同育子佢地返家..
個陣..睇埋<衛斯理>..之後..落去同安琪食野..
係LING姐度..坐..LING姐訓覺..勁搞笑..
3點幾..就上左6樓..差吾多5點..就去搵媽咪..
係大中行左陣..7點..返家..

安琪*生日快樂!!..玩得開心d..



2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


.. 分類: 未分類

之前妍妍點左我..*等我而家玩番先...

10 + 1 + 5遊戲玩法:
10 請列出10樣最想做的事情(短期/長期均可)
 +1 : 被點名人士除了要回答別人的問題, 還要在最後出多1條問題
+5再: +5個朋友仔, 順道去他們的xanga 留言, 告訴他們被點名了
開始!! 請列出10樣最想做的事情(短期/長期均可)

1  改變自己..吾要05年果個.\"/.
2  要日日都開開心心..
3  搵番個真係對我好既人..
4  升到F.4..
5  儲$$..
6  珍惜身邊既朋友..友誼永固..
7  吾好同人嗌交...乜人都係..
8  想學彈琴. ..搵到d寄託..
9  吾想講. ..
10 比番d心機去讀書..

11  sandy問:如果時光可以倒流, 你想回到哪時 ?
答: 我想返到..小學個陣*
12  nic問:可以用愛我 (或他人) 的心接受我 (或他) 過去一切的一切和過錯嗎 ?
答: 可以..每個人都有錯!*..
13  henry614問:如果明天你會死, 你有把握上天堂嗎 ? 另理據為何 ?
答: 有..因為每個人都會上天堂嚕*
14 瓜瓜問:出世到現在, 最開心的事是什麼 ?
答: 好多好多*..
15menyee問:你最喜歡睇什麼類型的書 ?
答: um..愛情小說果d..好睇果d..
16 傑仔問:你的初夜將會(或已經)在什麼情況下失去 ?
答: = ="..O咀*
17  flora問:你覺得自己是個現實的人嗎 ?
答: 應該算係*..
18  CeCe問:如果呢個世界無「愛」呢樣野, 你話會點 ?
答: 依個世界會變得好討厭嚕*..
19  ka問:你地now 幾歲 ?
答: 14*
20  KIM 問: 你失戀時有咩FEELING ?
答: 頹廢..爆吾開心*>"<..
21  Elic問:假設你等一個有男/女朋友既人等左半年以上
  對方曾承諾會同宜家既男/女友分手, 但對方拖了又拖, 遲遲未解決
  最後都係跟你說沒辦法, 咁你會點?(eg: 感情或行為方面)
答: 等自己慢慢死心*...可以點?!
22  ying問:如果中2左1個人, 你會點同佢講呢 ?
答: *..><我鐘意左你..
23  elvia問:愛人同被愛, 如果兩者只可以選一樣, 你會選邊樣and why ?
答: 我會揀【被愛】..因為之前慣左掛*..
24 小a 問:講樣你覺得好幸福ge 野黎聽下ar !! (^^"... 都唔知問咩好... )
答: 以前..個個都錫我*..
25lolo問:講一件人地為你做既感動事情我知呀
答: 吾講*..
26  TiNo問:如果你有施一種魔法既能力, 你會揀什麼樣的魔法 ?
答: 要每個人都可以心想事成既魔法!!*
27  Wilson問:當你發覺你GE心上人有男/女朋友, 你會點做 ?
答: 都吾可以做d咩架喇*..係咪?
28  Yan問:咁大個仔/女做過一樣令你最後悔GE事 ?
答: 吾講*....
29  benson問:咁大個仔/女做過一樣令你最自豪GE事 ?
答: 上台獻醜{唱歌}*..-.-
30  wingsum0516十蚊仔問:如果你有一日時間做神仙, 你會做邊10樣野 ?
答: 頭先個10樣野嚕*..
31  CRYSTAL問:如果你GE一個FD中意左個男/女仔, BUT個男/女仔係中意你GE, 咁你會點做 ?
答: 我吾係鐘意佢咪得嚕*..吾會理佢..
32 斤問:世界聽日就滅亡 "你可以用自己條命換2個人生存落去" 會唔會咁做 ? 會既" 係邊2個 ?
答: 會啊*..第1媽咪..第2..諗諗..
33  antony問:可唔可以同分左手既男/女朋友再做返fd ?
答: 得既.... ..
34  lulu問:沖涼著衫, 著咩先 ?
答: 著衫先*..
35  arlun 問:當你發現你同你GE 男/女朋友性格唔夾GE時候.. 你會點.. 但你很愛佢wor..
答: 我會忍..如果頂吾順..就傾下嚕*.. .
36 彭子問:你非常極之超級勁爆唔開心既時候你會做D咩 ?
答: 唔講野...狂亂諗野...
37  RHONDA問 : 如果你or你女朋友有左bb, 你會吾會 (叫佢) 落左佢, 又會吾會一齊自殺死 ?
答: 1定唔會*...
38 chi問:你地中吾中意曖昧關係 ? 點解 ?
答: 吾鐘意..*煩...
39  KAWAII問:如果你個伴侶成日串你.. 激你.. 你會點牙 ?
答: 同佢鬥串番..激番佢..*
40  TOMO問:如果你唔据一個人達到爆既程度你會點 ?
答:吾知*.. ..亦都吾會理.. ..
41  KAI旨問:如果做一個好想做既決定但明知係錯既, 仲會唔會做 ?
答: 睇下係咩事先.. ..*
42  妍問:如果你愛人..話你成日唔理佢...但你真係冇時間去理佢...你會點做?
答: 成日哄佢..抽多d時間陪佢.. ..*

欣欣問:聽過d咩最令你感動既說話?

傳比..TRACY..徐詠..牛屎..



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


.. 分類: 未分類

12點幾..起床..
之後..食野..玩電腦..MSN. ..
跟住..幫媽媽抹地. ..d水凍到pk. ..>﹏<
之後..繼續玩電腦.. ..MSN..
執好哂d書..準備陣間溫. ..+oil*******= =v
但冇計數機..計吾到數. ../__\所以問人借. ..
問左好耐.. ..灰爆.. ..T^T可惡的MATHS!!!
打比妍妍.. ..妍妍問佢條仔..丫!終於有喇..>333<. .. .
吾該妳呀..>333<.. ..好似浪費左好多時間喇. .. .
5點幾..落左去拎. .. ..><之後..即刻返家. ..好凍... ..
係時候.. ..開始溫書.. ..捱埋依幾日喇.. ..>︿<

小貞*生日快樂!!日日都要咁開心!!