| soyin2005 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 死得~ |
分類: 未分類 |
今日六點九起左身~
刷牙洗臉~
七點幾食早餐~
又係白粥~最僧食粥嫁啦~
七點七出門口~
去到地鐵站唔見佢~
都預左要等嫁啦~
唉~
的搭~的搭~
搭十一先到~唉~
一齊傻下傻下返學~
上堂啦~
第一.二堂maths~
第三.四堂eng~
第五.六堂is~
第七堂中文~
第八堂epa~
Day4真係地獄堂~
悶到抽筋呀~
悶死啦~
|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| sorr |
分類: 未分類 |
成一個星期冇打日記~
真係唔好意思呀~
小女子在此向你們誠心道歉-----sorry~
呢次返去都ok好玩~
但好悶呀~
佢地要返學呀ma~
唉~
sorr---唔係咁想打日記住~
唔打咁多啦~886 |
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
| 886 |
分類: 未分類 |
今日仲於睇哂<惡作劇之吻>~
睇咗二個月啦~
今日先睇得哂~
好慢呀...鬼叫我係大忙人咩~
hehe~
明天我就返大陸啦~
好唔捨得d fd呀~
但我23號就出返香港嫁啦~
都唔知咁傷心做咩~
唉~
我真係會好快返嫁啦~
唔好咁掛住我~ |
|
|
|