|
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
|
15.11 HAp! P!cN!c T!mE...:".. 
今日P!cN!c ... HAp!牙**
氣氛好過上年呢..
雖然有d雨..冇乜點燒野食...
放唔到相上黎太可惜啦..><""
有機會一定要放上黎..**
|
| 刊登時間:2006-11-15 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 289 | »
|
|