2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天

19.10 淚........::""**

 

今日又要番學啦..:"
BAD:"
今日M!S 朱同肥黨帶泳隊..
SO PE AR>>::
開班會>>';
d人又冇!DEAS >>
諗左俾佢又5中2..:"
班會好辛苦ar..:"
------------------------------

放學果時食禾偏愛薄荷朱古力雪糕..>>
SH!T ..!!撞正禾MOTHER>>:"
=.="">>
番到屋企..好傷心..
5知點解.....

-------------------------------------

仲以為躺係地上
就可以忘記
眼淚卻不由自主流下黎
個心        好痛
真係愛上了你嗎...>>>

---------------------------------------

p.s

5容許逃避

刊登時間:2006-10-19 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


space3n3star
暱稱: 扉___[[很愛-扉-這字喔""非•飛•霏]]
性別: 女
國家: 香港
最新文章
14@FEB 我不要做斷點
24-OCT 愛•回家
23-OCT
22-OCT 小鳥總該展翅...
21-OCT 無題`
文章分類
全部 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
dor多's xanga
shannon's xanga
stefanie's xanga
yauyos
區yan's xanga
楊丞琳~rainie日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋