|
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
|
22.09 累...]]] 
終於到F!R la..
可以休息下..
今日assembaly 靚仔prefect 有份宣報ar..
hap!,,,..
今日d堂好悶ar..
點解每次打日記都5記得自已諗住打既野=.="..
今日上D&T 畫積again""..
今日果果好難ar..>.<"
也真係劉松霑令仔d咩??..
還係覺得楊震山令仔d""..
<---but 都5夠佢令仔
細個仲好可愛添------>已經愛上網球吧?!"
p.s..
to:重色輕友滴你..
愛你....便懂你吧!!"
loVe u..
|
| 刊登時間:2006-09-22 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 289 | »
|
|