2006 年 8 月 25 日  星期五   雨天

25/8 放唔低........////

 

today 都係0830 起身睇網王_

than 又煲animax_

1130 本來諗住做功課 but 太累啦_

SLEEP 左...zzzz_

than 0100 食 lunch 哦_

than 要做功課la:"_

做到0500 than 要prepare 去公公 house_

但係出門口前_

禾媽打話要將禾最愛滴公仔ling去公2 house_

雖然放個到好放心_

but還是哭了......///

p.s

還是.......放5低......///

刊登時間:2006-08-25 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


space3n3star
暱稱: 扉___[[很愛-扉-這字喔""非•飛•霏]]
性別: 女
國家: 香港
最新文章
14@FEB 我不要做斷點
24-OCT 愛•回家
23-OCT
22-OCT 小鳥總該展翅...
21-OCT 無題`
文章分類
全部 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
dor多's xanga
shannon's xanga
stefanie's xanga
yauyos
區yan's xanga
楊丞琳~rainie日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋