|
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
|
25/8 放唔低........//// 
today 都係0830 起身睇網王_
than 又煲animax_
1130 本來諗住做功課 but 太累啦_
SLEEP 左...zzzz_
than 0100 食 lunch 哦_
than 要做功課la:"_
做到0500 than 要prepare 去公公 house_
但係出門口前_
禾媽打話要將禾最愛滴公仔ling去公2 house_
雖然放個到好放心_
but還是哭了......///
p.s
還是.......放5低......///
|
| 刊登時間:2006-08-25 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 289 | »
|
|