11月30日 ,
如果我同佢冇散ge話,就已經一個月喇.
真係估唔到我同佢就如以往ge男友一樣過唔到一個月~
本來以為自己會好唔開心 ,但係原來唔係囉!!
我以為自己會係屋企大喊一埸,但係我冇囉!!!
我到左今日先發現,
原來......
我真係冇我想像中咁仲意你ge!!
可能功課太忙了吧!!
分手後根本連可以掛住ge時間小之又小!
漸漸已經習慣左冇左你ge時間要點過~
可能......
當初都只係習慣有你陪伴而已!!