| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
Devil燊*116day* 相簿多左好多相...呀..  |
分類: 個人日記★S●X◆R... |
SRS 116 day
今日起身,
用左5蚊,買左個面包食,
新出既.實在太好味la...
之後返到學校,豬神剪左個7頭,
搞到我笑死=D
之後放學去左剪頭,
只係cut短左姐,
之後訓左一陣覺,
同埋攞左步姐同小香o的相相...
太正la,攞步姐o的有832副,
攞到我手都軟=0=
夜晚個陣,
老豆出左去,
我就係度諗點做vip,
應該係就甘寫信,
再寄,但係我屋企冇信封同郵票..
信封去文具鋪,郵票唔知7仔有冇呢...
琴晚睇個個神探伽俐略,
我開頭覺得冇咩甘正,
但睇下睇下,
覺得好興奮,
遲o的dl返1,2集黎睇先,
唔知你地有冇睇呢...=]]xD
by devil燊
|
|
|
|
|
babe_k 於 2008-11-01 05:15 PM 發表:
|
|
|
Y5Y2Y0 於 2008-10-30 09:13 PM 發表:
|
|
|
c0mmenT'' 我 又 黎 lu .... 咁 咪 乖 囉 ` 黎 多 D ` 俾 多 D cM豬 仔 我 ` 咁 我 又 黎 俾 多 D 你`
|
|
|
ccccccc mmmmm " cc m m m cc m m m cc m m m ccccccc m m m
|
|
|
真 系 俾 多 左 個 我 啵 A0A'' 我 又 俾 返 過 你 =]] c0mmenT'''''
|
|
|
yyfong 於 2008-10-29 08:48 AM 發表:
|
|
|
咁 好 死 呀 ?!!A_A 黎 我 個 bl0g 留 cM ` 我 睇 倒 都 0 左 咀 t!m - - 不 過 得 一 個 CM 豬 系 吾 夠 既 ` 比 多 幾 個 我 ''洗'' 喇 ` =]
|
|