| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
Devil燊*16day* 好多日冇打日記,Bu t好開心  |
分類: 個人日記★S●X◆R... |
SRS 16 day
咁多日冇打日記,不過我覺得好值得@@
因為有好多日掛著同阿澄傾電話而唔記得打- -
同埋下載緊情迷黑森林,就60%啦,好開心∼∼∼
而且琴日dl左好多首歌,全部本人都認為好好聽
經過:我玩緊電腦,望住電視有人唱歌,突然想起中島美嘉個首雪歌,
同藍色生死戀個首多日戀歌,就dl左,跟著就想上小任個網聽歌,就上左,
就然發覺有人有歌詞,就下載左【精舞門】,【許願池的希臘少女】【夏雪】【淘汰郎】【跑】同【火影個首激歌】,
仲知道淘汰郎同精舞門係小豬唱的,小豬就係羅志祥...
但後來找都找唔到twinkle個首歌,開頭我都唔知歌名係咩,後來係小任留言版找到,
個首歌叫twinkle,再上去yahoo搵,就搵到小豬同倖田來未合唱歌twinkle,
跟著我就上網睇mv,同去foxy dl左首歌,超好聽...
一共dl左9首歌..真係收穫豐富@@
今日其實想去女人街睇袋,點知突然我唔想出街.留係屋企睇情迷黑森林∼∼∼
|
|
|
|
|
Y5Y2Y0 於 2008-04-05 01:25 AM 發表:
|
|