|
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| 斷氣。 |
分類: 親愛的天父♥ |
當你走到無力
*當你走到無力繼續下去
當你感到寂寞困惱空虛
請你相信神 隨時扶助你
願助你解開困惑 拋開痛悲
當你跑到疲乏難再下去
當你感到疑惑說我是誰
袛要相信神 完全明白你
就讓你伸手 接受衪深愛你*
#別害怕衪知你難受
擔當軟弱與困憂
不需再懼怕 耶穌必拯救
願你開口接受 張開你手
別害怕衪知你難受
擔當軟弱與困憂 不需再懼怕
耶穌必拯救
讓你一生快樂展翅高飛
一個全新的你#
這幾天真的想死-口-!!!!
英文堂的HW 多得可怕!!
一開學就N多個TEST._.!!
很想好好休息一下.. 雖然SUMMER 只是剛剛過了
一切希望由天父帶路。 |
| 發表時間:2009-09-09 07:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 2009-09-01 |
分類: Sth Happened T0day♥ |
可怕的9月1日~_~
今朝隻眼好似打吾開咁囧
番到學校...
4E... 好陌生-_-
開學禮照常很悶._. 但唱歌的人不同了.. 只能說::學校睇泥要每個月都要換咪了XD
班主任 + 副班主任 = 男人(我不要/__\) + 外籍老師 = 奇怪既組合 = 難以想像今年的生活-_-!
總之就不想上學了!!!!!!
prefect 快d比新人去做la-口- 放過我lee個舊人吧-3-!!
聽日又要早起身.. 死prefect \3/!
|
| 發表時間:2009-09-01 09:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 2009-08-31 |
分類: Sth Happened T0day♥ |
今日上半埸去左睇很想和你在一起=)
雖然有d悶..
但好正xd 我的洪立立哇~ ((巴
但個ending 真的令我囧了-_-
之後
去左游水~
(其實只係玩水.. 我吾識游的-0-)
今次係我人生第一次去青衣游泳池._.
成幾年冇去過泳池了.3.
玩得好開心~
總算係summer 一個不錯的ending 吧~
而家仲未準備好番學._.
summer 過得太快.. 捨不得/__\
明天起我就係高中生了-_- 唉~_~
我真的不想上學ah /口\!
我會好好懷念這個開心快樂的暑假的。 |
| 發表時間:2009-08-31 08:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
可無視。  |
分類: |
我知你好支力,, 成個SUMMER 都吾得閒..
我都吾應該咁做..
就當我錯了, 不好意思
但有時我真係好懷疑我係你邊個..
我自問我有做好我應該做既野..
我好希望..
你可以理下我._.
以BF的身分對待我.
請大家無視這篇吧V3V
|
| 發表時間:2009-08-30 09:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|