
唉-____-`
鄭子傑..
今鈤-,-
同小風傾/\/\s/\|
問起鄭子傑..
點知佢甘快侑新女喇;
小風講d野好殤莪;
諗起上次同鄭子傑劈酒果晚;
莪介手;佢點關沁緊張莪;
仲侑就系..
呵...
但系..莪壹諗番起;
d眼淚系甘流出黎;
就甘喊左3個幾中;
又介手..
愿萊莪壹直醉放吾底既系佢;
壹見豆豆[]n msn;
就同佢講;
果陣零晨;
冇咩人[]n;
見到豆豆;就同佢傾;
佢教識左莪好多野;
真系要多謝佢=)
豆豆; 莪媛您;D
莪大個女喇;
真系要放棄..
莪知莪得架;
聽鈤冇得註冊;
廢事番喇;
15號等住比人屌到化-,-+
 
|