| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
第2日..  |
分類: 未分類 |
好唔開心..
我諗佢唔愛我喇..
佢第2日冇打黎喇
已經唔係第一次既事黎..
次次我忍唔住就會打俾佢,問佢..
但係佢對我真係好冷淡,我真係唔應該再信愛情
因為我右再一次受傷害了
到底點解我次次拍都係咁...
對象唔岩我,我唔岩對象?未係時候?
次次同佢講到分手,佢會同我講對唔住
但係,佢就右2,3日唔打黎...
如果真係愛一個人唔係應該日日都掛住佢,想同佢見面既咩?
我諗我真係係時候要離開了...???
我決定再都唔會打俾佢架喇
冇所謂了都...橫掂佢都唔著緊我...
呢幾日都唔開心,朋友...唉,當年口口星星話朋友的都係假..
真係唔想再理佢
事件:
本身某朋友一早約我星期5去做一樣野
不過佢話唔開心,改期,不過唔係佢打俾我囉,佢叫另一fd打俾我,冇野(真係唔知佢當我係咩)
星期5打俾佢
佢仲訓緊教,我問佢今日唔出街,佢話係
我就再搵另一fd,佢唔聽我電話,仲cut我線
真係好野呀佢,但係我另一朋友打俾佢,佢聽
佢話約左佢既至愛wo∼個個就係約左我今日去xx個fd喇
呵呵...好無奈lor
唔想同我做fd就講喇
,唔洗咁呀,咁做仲黑人憎lor
你地慢慢fd飽佢喇
我個fd都叫我唔好再同佢地玩
不過都唔洗同佢地2人番學喇∼冇所謂
|
| 發表時間:2008-03-23 09:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | »
|