| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-03-01 |
分類: 未分類 |
唔知有冇人睇左導盲犬小Q 呢??
琴日係YOUTUBE 聽番番歌真係超正超感動
http://www.youtube.com/watch?v=NDmqAnPVCNc
就係 周筆暢既《阿鳳》
[ti:阿凤]
[ar:周笔畅]
阿凤
作词:陈少琪
演唱:周笔畅
周笔畅-阿凤
你好吗我的朋友
你像从来没有忧愁
什么事你都能看透
才二十出头
好的来不好的走
这句话常出自你口
孤独而快乐的气球随风漂流
每个人都有伤口
你跌倒了不皱眉头
拍拍灰尘继续走
你在我身边
就没有雨点
今天变成未来的美好从前
你在我心间
就算不见面
我还有一些值得怀念oh…
你的笑声陪我飞翔
我勇往直前
如果你的话是音符
我就是琴键
成首歌既歌詞都好正!
|
| 發表時間:2009-03-01 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 31 | »
|