|
|
2010 年 5 月 6 日 星期四  |
| 2010-05-06 |
分類: 未分類 |
♥]LuCk DaY=]
今日蕉早我 fd Call 我
問我一5一整返
~~~~~~~~~~~~~~~~~
返到ScHooL見到佢地個頭濕左
因為個近時落近雨 (落雪不怕 落雨也不怕)
^^
笑左
科學堂做左中文同英文
老師都5發現
呵呵
LuCk lUCk~~
數學堂又5洗上
同單某某人 pk
AnD同玲babbiii傾計
通識堂畫公仔
老師係禁望我
好想xxyz佢 =.=
lunchtime
同 fIsh 做左一d野
^^
電腦堂 要錄音
結果無錄
LuCk地5洗留堂
~~~~~~~~~~~~~~
lLuCk DaY=]
|
|
|
stae4 於 2010-05-07 04:26 PM 發表:
on9
|
|
|
WING78 於 2010-05-06 08:56 PM 發表:
COMMENT
|
|
|
stae4 於 2010-05-06 07:17 PM 發表:
.
|
|