蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2009 年 9 月 14 日  星期一
返到學校.見到..♥

 

今日返學.
見返佢 (不是臭臭==''). . .
我希望可以用佢泥忘記臭B..
佢今日好-6!!本來要留堂(HES). .
但因為颱風. .
所以不用. .
看見他那從心笑出來的樣子. .
我也笑出來了=]
你們知道嗎?
今早知佢要HES的時候. .
我好想. .好想. .走埋去話:
[唔好唔開心la~有我陪丫ma~笑返啦~]
好采依家佢開心返姐. .
如果唔係. .
我都唔會坐係度打QooZa~
hehe~~
----------------------------------------------------------------------------------------------
以下的人:
Karen Chan`

Barbie Lee`

Dora Foo`

Donna Tai`

Kyle Chow`

Lennard Leung`

Kelly Law`

Jackson To`

Kathy Lung`

Lydia Tai`

Danny Hsu`

Danny Yau`

Jason  Wong`

Zarxxary Koo`

Hugin Law`

Gordon Shiu`

Justin`

Iris  Wan`

Angel`

Celia`

Mily ?!

Stephanie  x 2`

Leo Ma`

Ben Chow` ( Clifford  Chow )

Cindy Hung`

Ken Yeung`

Larry Lui`

Eddy Cheung`

Tommy Lee`

ar sut雪 XD`

ar bo 寶 XD`

Terrence Lee`

ar  ho 浩x豪     x    2   XD
我這一輩子也會好好對你們. .
要你們成為最幸福最幸福的好朋友~
不要以為我講假喔~
有遺留的Cm我哦~
愛你們每一位的StepHAnie`上~~

************************************************************************************************************************************************************************************************************************
後加:::`

Eric Ng`

 這一篇日記誕生 :2009-09-14 06:25 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 9 月 13 日  星期日
琴日..♥

 

第一,
同張嘉豪講反.
'我'唔係臭臭條女..
'我'個fd都唔係!!!!!!!!!!!
唔好亂叫!!@#$&%$%
---------------------------------------------------------
第二,
我好希望識臭臭的人幫一幫我..
幫我同佢講聲..
我想同你做返好fd的好朋友=]
唔好唔理我..
唔好話我係茂梨!!
--------------------------------------------------------
第三,
我的確覺得你好煩..
但也好中2同你玩..
中2你煩..
--------------------------------------------------------
第四,
ar雪,ar寶..
你們當我是甚麼?
請你們告訴我-v-..
-------------------------------------------------------
第五,
前一篇..
提及過.
I.S.堂的那個男生..
我是喜歡..
是喜歡..
跟他玩=]
跟他談天=]
跟他打鬧=]
冇別的意思^V^
------------------------------------------------------
第六,
甜品班很好玩丫~
鳥人們..
我們要加油喔~
要win!! win!! win!!
-----------------------------------------------------
第七,
海洋公園..
看來..
我去不了喇..
真慘T.T......
----------------------------------------------------
第八,
我要Cm`哇`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>3<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-完-

 這一篇日記誕生 :2009-09-13 03:48 PM  [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 9 月 7 日  星期一
今日見到佢..♥

 

今日..陪Donna去報名{甜在心頭}
走嗰陣見到幾個青中女仔...
我腦海裹出現佢的樣..
出現佢同我一起經歷的野...
--------------------------------------------------
下一秒...........
佢竟然係我面前出現..
我...
我...
尖叫咗一大聲...
之後揾地方hide...
佢見到我0咗..
見到Donna又0咗..
-------------------------------------------------
Donna第一個反應係好開心好開心..
我第一個反應係悲喜交雜..
跟住..
心情穩定反之後...
眼睙從眼眶爆出來..
哭哭哭...............
------------------------------------------------
星期六..
就會見到佢..
唔知會發生D咩事呢?
-----------------------------------------------
只能說....
我已愛上了另一位男生.....
一位IS堂坐係我旁的人
(男仔-3-)
但對臻還是餘情未了..

 這一篇日記誕生 :2009-09-07 06:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]