stanleykit : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
傑之日誌
stanleykit
暱稱: 傑仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
三年
我把全部都給你 不留一...
童真?
LIFE STILL GOING ON

:: 日誌分類 ::
全部 (286)
生活點滴 (204)
故事 (6)
詩文集 (4)
瘋言瘋語 (63)
未分類 (9)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 286
留言總數: 174
今日人氣: 37
累積人氣: 6807

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


24-28,我的聖誕 分類: 生活點滴

1224.星期五
晚上去了跆拳道的BBQ大會
燒左好多東西食,玩到十一點幾就提早離場了
很可惜等不到明星來吧

1225.星期六
lonely christmas...
去了學車,下午學完出了旺打角
試了隱形眼鏡,很幸運,我不是那些脫不到的人
買了個usb手制
就回家玩winning了
晚上和家人食聖誕大餐

1226 x 1227星期日,一
M群christmas party
楓女,CD,CD朋友, 翼女,阿豹,古佬,白目,白目朋友,綾波,晴,晴 " 朋友 "
好多驚喜= ="
原來 CD朋友 = 招魂
翼女說不來又出現了
晴姐不否認拍拖了
(驚喜太多,開始麻木了,,,如果說阿頌出現了,我都不會再出奇了)
是福不是禍 是禍躲不過...
招魂你認命吧,你和BL好有緣...換到CD的BL漫畫
食完韓燒,灣仔海旁吹水
咩翔,阿湘來了...
吹水 x SKYPE(頌+暗女) x 打機
這樣就一個通頂了

(P.S.
TO頌,很可惜,你的"願望"落空了,我沒可能追阿晴了
)

坐第一班地鐵走
遇到阿羊...沒錯羊修那個阿羊
問到他聯絡方法時,他說忙工作和拍拖,沒時間玩電腦了
(我心諗...這位大哥都拍拖了,我沒可能比他更差吧)

換了袋和外套就跑去行山了
被人說我根本就是玩命吧
籃球鞋 X 沒睡覺
真的很辛苦,不過超級好玩
一早到了西貢,未夠鐘就四圍行
去到白沙澳,helper都不少人吧
(見到某人都還是做不到平常心.so sad
試試改吧,改不了都沒辦法)
影相時間 + 營火時間
行山,累累累
去到嶂上,食完飯,我睡著了= =
上雞公山,好後悔...因為真的好好好辛苦
不過,風景好正
到end point 四點幾
等等等...等到七點...冷
打邊爐
食到好飽,因為教練不斷拿食物給我們
最後食不完的食物都是教練那邊的

1228星期二
考車
好好運,pass了
因為找了最鬆手的考官
評語:可以開快一點

晚上跆拳,
好累好辛苦
而且好像拉傷了...sad..

 

end






訪客留言 (返回 stanleykit 的日誌)


RachelHor 於 2010-12-29 11:34 AM 發表:
你係咪暗串洛仔呀9,9
我諗全世界係得佢咁笨,,唔識除con((笑

26號真係好多驚喜呀,,
乜我果個都算係驚喜之一嗎-0-
呀哥抽到果下,,我地永遠都會記得,,哈哈
((仲有成班男去睇本bl呀!!!

乜洛仔叫你追我咩="=
佢係咪想你食檸檬咋...
咁衰既朋友唔好理佢啦

殤.莫問
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇話過佢笨呀吓,你講嫁XD
 
你果個,,,
對我來說咪驚,對其他人來說是喜吧...哈
我冇去睇囉...極度抗拒bl吧
 
之前佢有叫過囉
都唔係第一次食檸檬啦XD
Posted at 2010-12-31 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]