如果我係女仔,我最想問的事!!!!
其實女仔係咪好介意同細個/佢的男仔拍拖呢?
對於女仔黎講,咩叫做成熟?
問個男仔有幾鐘意佢,咁最好的答案係咩?
當女仔有另一半個時,係咪真會真心真意咁對佢男朋友呢?,如果有第三者係咪都唔會比佢搶到??
點樣叫到理下佢多d?
最想男友點對佢地?
當男友同其他女仔玩個時,如果個女仔唔呷醋係咪代表個女朋友唔介意?定係唔在鐘意個男仔??