哈哈......咁又過在一日
琴日無返學^^
原因就係..................公司請在我地去在迪士尼~~~
我好早就起在身,換衫同埋整頭
我地係第一城到等,上左車之後,puzzle向我地每一個人都派在一百蚊^^唔話比你地知咩原因
個到真係好多人呀,我問過我間鋪的經理
佢話大約應該有6千8百人,未計其他人
勁多人囉,玩得個幾個遊戲,排得勁耐
有好多其他鋪的女仔
不過一個都識唔到=.=
不過都過得ok
夜晚就去抽獎,點知一個都抽唔到
未試過係迪士尼可以玩到咁夜