| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 7 月 26 日 星期四  |
| 帶我走 |
分類: 未分類 |
我容許自己完全地頹一晚
確實地做回自己
今日,我話比自己聽
你得堅強
你冇得輸
Ill take a quiet life,
a handshake of carbon monoxide,
with no alarms and no surprises
|
| 發表時間:2012-07-26 09:50 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 7 月 19 日 星期四  |
| 2012-07-19 |
分類: 未分類 |
有時候,我會因為想起往事而很感觸
原本的我應該還未完全掉失吧?但願..
A BETTER ME.
文欣好靚女好斯文好熟女又好好人
我幾時可以咁呢:P
算啦,青春應該拎黎燃燒,放縱,發癲!
其實很簡單 其實很自然
兩個人的愛由兩人分擔
其實並不難 是你太悲觀
隔著一道牆不跟誰分享 |
| 發表時間:2012-07-19 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 7 月 8 日 星期日  |
| 毫無代價唱最幸福的歌 願我可 |
分類: 未分類 |
過去一星期,生活過得很爽!
每日只系補課食飯跳練舞訓教
雖然系好攰,但能夠瘋狂地跳舞真系好開心
咩都可以吾洗理
校園節終於到,WE HV SO MUCH FUN!
校園節亦都終於過,系時候返回現實
琴日真系過得好開心
而今朝又有凱妮絲陪住我(是悲傷還是什麼我不知道)
是時候好好收捨自己
好多問題等我解決
但我只想逃避 |
| 發表時間:2012-07-08 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 81 | »
|