今日..睇番琴日singcon d 圖/片..
3h真係唱得好好..!!雖然係扲吾到頭3..但係我覺得以經係嬴左..
今日..上堂=虧虧虧..得中文係開心既上lolz...
大朝早..又要聽戈個L.S Leung 發嬲....吾明白倒捨水..都要罵..
最衰係話我地singcon 唱得吾好..!!!!!!
其它堂都ok...
That 's all